FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ojsan min tråd blev ganska poppis vilket jag inte hade förväntat mig. Jag tycker iaf att det är kul att det händer något och väntar med spänning på mer info (om det kommer) om hackarna och deras budkap osv.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Flitig postare
|
VFH verkar inte vara vara nått nytt, söker man på dom på nätet så står det lite om dom här och där.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tänk om det är så att det är AUH som gjort attacken men skillnaden är att dem blivit gamla så dem kallar sig nu VFH? :P Bara tänk liksom men kanske
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Inte bara /administrator som avslöjar att de kör joomla.. kollar man på hur länkarna till de olika kategorierna på sidan så lyser det joomla överallt..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hackarna måste ha haft ett sorgligt nyår
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Medlem
|
Japp!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det enda intressanta med detta är att folk tycker att detta pack gjort något bra och intressant. Hackare och spammare har en enda livsuppgift i mina ögon och det är som fyllnadsmassor i lämpligt vägbygge...
Sajten är i Joomla, men det finns inget som säger att man utnyttjat svagheter i Joomla för hacket. Sidan byggdes av Eastpoint Media för drygt ett och ett halvt år sedan, vilket debatterats här tidigare.
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Håller med Xamada. Det mest intressanta (och skrämmande) med tråden är att se många(?) wn:ares attityd till hackers...
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|