FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tjenare!
Jag söker affiliatenätverk med mycket co-reg annonser, där t.ex. medlemen kan bli medlem i ett nyhetsbrev så får man 1 krona, någon som vet några sådanna? Helst där de finns ganska många sådanna annonser också. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vad menas egentligen med co-reg?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hej rokkan1
skrev själv ett liknande inlägg för ett tag sedan (http://www.webmasternetwork.se/index...21809&hl=&s=wn) men fick tyvärr inget svar som du kan se :-/ hittar du något så får du gärna dela med dig ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Brukar inte det kallas leads hos dom större aktörerna? har för mig att det borde finnas kvar några som betalar för detta alternativt att man får betalt när nån registrerar sig etc.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det speciella med co-reg är att man skriver in en kod typ så här:
Och för varje riktig epost så får man 1 kr ex. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gratislistan har på double 2.50:- per nyhetsbrevspremunant...dock vet jag inte riktigt om det är som du vill ha det...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ja visst har dem det men då måste man gå in på sidan och bli medlem jag vill att man automatiskt i min egna kod ska bli medlem precis som jag beskrev här ovan jag vet att de har funnits och undrar bara om någon vet var ja kan få tag på det.
lunarmys: Självklart har jag sett ditt inlägg jag både googlare och söker i forumet innan jag ställer en fråga såklart ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|