FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Nykomling
|
Liten parantes angående var man får information ifrån. Eniros databas är gratis, eller ja, till självkostnadspris. Så det är fritt fram att skapa ett hitta.se.
Som sagt, bara en parantes. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag vill gärna veta var de får sina uppgifter från..
Företagets 4 mobilabb står skrivna på vår boxadress, när man söker på vårt företag får man upp ett mobilnr (som oxo är reggat på boxen) i kombination med min hemadress... har rättat uppgifterna men ingen uppdatering har skett förutom att de har bytt mobilnr från mitt abb till vårt senast inköpt abb till min kollegas abb till min andra kollegas abb ![]() Nu när Eniro släppt gratis mobilnr är de bäst igen.. dock så sitter hitta.se på en hel del information som inte finns i Eniros databaser. Sök på idg.se's nyhetsarkiv på hitta.se så hittar ni en artikel om deras data & dispyterna mellan eniro & hitta.se.. intressant ![]()
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
hitta.se's databas verkar inte vara speciellt up2date.
Har nyligen bytat från Telia (jack) till Tele2 (ip-tele) och eniro har redan mitt nya nummer + mitt mobil och nya adress. hitta.se har mitt otroligt gamla mobilnummer... Ingen adress, ingen hemtele :P Som Tobbe sa. Eniro toppar listan.. men hitta.se's kartservice är svårslagen när det gäller hastighet... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har också konverterat till hitta.se för ett tag sen, mycket bättre än eniro tycker jag!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Teleadress köper in information från samtliga bolag men som sagt ägs större delen av telia och telia dominerar marknaden i sverige ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|