FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Söker en HTML-designer till jobb för en HTML-sajt.
Webbsajten ska sälja egentillverkade halsband och armband av naturmaterial. Den måste se snygg och proffsig ut, den ska ha lite "artistic look" över det hela så att den ser exklusiv ut. Eftersom halsbanden är av naturmaterial och egendesignade ska hela sidan förmedla exklusivitet, vara artistisk och anspegla på naturen (naturmaterial). Naturmaterialen består av olika sorters frön från tropikerna, dessa fröer finns i många olika färger och storlekar (kanske kan ge ideér om design för sajten?). Jag är själv utvecklare och kan programmera men har varken tid att sätta mig ner med detta eller den "artistiska" ådran som behövs för att få till en snygg och proffsig sajt. Jag behöver någon som kan fixa allt detta i HTML och räcka över HTML-mallen där jag själv trycker in mina egna texter och egna bilder. Jag kommer även själv att programmera själva varukorgen och betalning över nätet. Sajten ska ha en navigation där man kan navigera sig igenom alla produkter, ha bild för varje produkt och beskrivande text, kunna klicka på produktbilden och få mer info (och större bild). Standardgrejor helt enkelt! Jag har redan logotype och även en liten fingervisning (i form av en bakgrundsbild) om hur man skulle kunna förmedla artistic look och naturkänsla (men finns inget krav att man måste använda min idé - kan du göra det snyggare så är det bra med mig). Jag skickar så klart bilder på hur halsbanden ser ut så du har en känsla för hur sajten ska vara. Jag vet om att det finns tusentals gratistemplates på webben men problemet är att jag måste modifiera dem själv vilket tar tid och kräver känsla för formgivning - och det har inte jag. Vill du använda en existerande template och modifiera den så är det ok med mig så länge som jag senare inte får problem med copyright etc. Jag hade tänkt mig en budget på max någon tusenlapp eftersom jag endast behöver ha HTML och ingen fancy serverscripting. Vet ej riktigt om detta är en realistisk summa men det lär jag märka på vilka som kontaktar mig. Har du F-skatt så är det bra men inget krav. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tjänsten tillsatt!
|
||