FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej!
Var lite städning i huset idag, hade inte så mkt o göra så jag fick för mig att börja skrapa bort märket på min kökstv. ![]() Grejen är den att jag inte gillar märket på min snygga köks tv, så tänkte förvandla om den till något mer klassigt! :lol: Nån som har Bang & Olufsen eller SONY märken över? :lol: PM:a, köpes för rimlig peng. (Nej, detta är inget skämt ^_^) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vad var det för märke på din TV då?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
vad är ett rimligt pris för dig?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
haha
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Hahaha, känns inte som man plockar bort Bang & Olufsen märket från sin svindyra tv.
Säkert flera hotell, men jag vet att Lundia i Lund har Bang & Olufsen tv i alla (iallafall dom flesta) rummen om du vill gå dit och sno lite märken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag kan erbjuda mig att gå över till hotellet som ligger nära mig och plocka ned ett märke ifall du bjuder på en natt Alper
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||||
|
|||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Det "var" en SWEDX, som just nu ser ut som något utan märke :lol:, se bilden här nedan: ![]() Citat:
Klart som ... att man inte skrapar bort märket från sin svindyra TV. Men har man en 14" TV från -80 talet, som idag är värd 200kr så varför inte. Citat:
Kom med ett prisförslag på vad du har, så ska jag se ifall det är intressant. Citat:
Kommer lägga upp en bild senare på hur resultatet blev. Mvh ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag har en Dymo Labelmaker. Vad är din adress?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|