FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Guest
|
Är det någon som kan rekommendera något bra internetnationellt affiliate progam.
Har hört talas om sell och allposter då förstås. nått annat ? / Niklas |
||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Inte vet jag hur bra förslag det är, men det finns amerikanska AffiliateNetworks som det ska gå bra att gå med i. Sen finns för hela Europa (om du skulle nöja dig med det) zanox, där du kan välja på olika annonsörer för olika europeiska länder.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Guest
|
har kollat på zanox nu och det verkar bra.. Vet du något om sell?
|
||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Guest
|
Okej, nej jag vet faktiskt inte om det är bra men jag har bara hört bra saker om det gå in på deras sida och kika själv sitesell.com tror jag det är . / Niklas
|
||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
Några som jag kan rekommendera som passar en musikersite iaf är:
guitaralliance.com - En gitarrkurs online guitartips.com.au - Ytterligare en gitarrkurs. Säljer bättre än ovan, men betalar lite mindre. Killen som driver stället är dock enormt bra att ha att göra med, Mycket rekommenderad. sheetmusicplus.com - Säljer noter och har ett rejält utbud. Betalar runt 15% av försäljningen har jag för mig. Inte så väldigt mycket men bra att komplettera inkomsten med. //Mattias |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Du kan också prova cj.com
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Guest
|
Tack Mattias för tipsen.. Det passar mig utmärkt, jag håller på med en musiksite med inriktning på just gitarr.
Så tack ennu en gång |
||
![]() |
Svara |
|
|