FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Den 23:e November lade jag en beställning hos
ett företag som är medlem här på WN. Beställningen betalades med kort och pengarna har dragits. På hemsidan står det mer eller mindre "dagen efter leverans" den 28 November har jag inte fått något så jag fyller i kontaktformuläret på deras hemsida och undrar status på ordern. Får lite senare ett mail med ett ticket-nr på mitt ärende. Dagarna går och jag hör ingenting så jag skickar ett mail och frågar status på ordern...inget svar.... Den 7:e Dec skickar jag ett mail och kräver att min beställning hävs om jag inte hört något från dom under nästkommande dag. Fick lite senare samma dag kontakt med ägaren på MSN som förklarade att denne inte har tid att kolla på det hela och att inga mail synts till. Konstigt eftersom jag fått ett Ticket-nr av deras supportsystem och inget av de 2 mail jag skickat har studsat så antar jag att de kom fram. Jag fick även en orderbekräftelse på min beställning. Har skickat meddelanden på MSN när personen varit online men denne försvinner oftast offline i samband med det. Så jag tolkar det som att personen inte är speciellt intresserad av att lösa detta! (Isåfall vet du vart du hittar mig) Ordervärdet ligger på 100-lappen så det är väl inte så mycket att grina om men det är just principen. Funderar på att kontakta det företag som sköter betalningarna och se över möjligheten att få tillbaka pengarna. Antingen det eller så får företaget j-vligt snabbt få tummen ur och skicka beställningen omedelbart och bekräfta detta via mail. |
|||
![]() |
![]() |
|
|