FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag hoppas aktiviteten blir bättre så småningom. Jag är glad att sidan finns så vi svenskar kan ha en egen plats att köpa&sälja domäner på. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jo då, idag toppar MissDomain DNJournals top weekly, plats 96 på 2007 yearly. Räknar med en hel del internationella besökare därifrån
![]() http://www.dnjournal.com/domainsales.htm |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad medför tjänsten "Administrativ hjälp med ägarbyte, 30 EUR"?
Innebär den att ni skickar mig rätt blanketter som jag sedan fyller i och postar, eller innebär den att ni på elektroniskt vis får fullmakt från mig och sedan fyller i blanketter och faxar/postar? Det andra vore naturligtvis det suveränaste eftersom man då för dessa 30 EUR skulle spara tiden det tar att: 1. skriva ut blanketter 2. fylla i blanketter 3. posta eller faxa blanketter till köparen Om det är möjligt att på smidigt sätt ställa ut en sådan fullmakt kanske tjänsten även kan erbjudas köparen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har tidigare svarat dig via mail men tänkte svara här också ifall fler är intresserade. En färdig blankett genereras till en PDF med uppgifter från systemet, sedan är det bara för säljaren att skriva ut, skriva under och faxa till MissDomain (eller snigelposta). Genom ett samarbete med NameISP kommer vi snart kunna genomföra ett ägarbyte smidigare och snabbare än tidigare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Medlem
|
ZN, nyhetsbrevet jag fick nyss.....alla länkar är fel där, och bilder syns inte.....kika på det!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
edit: Bilder brukar förresten inte synas förrän man klickar att man vill ladda ner dom, kanske du har en sån "knapp" någonstans. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag funderade på varför jag inte fick detta mail men hittade det i gmails skräppostfilter.
Efterlyser även jag ett sätt att slippa dessa mail om man skulle vilja det i framtiden. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|