FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Ifall ingen har postat det än eller observerat reklamen på höger sida ;-)
Binero.se - Gratis .se domän (1 per/person) - 18:- / domän Loopia.se - 19:- / domän Axentus.se - 10:- / domän |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Beniro.se ? ändrade åt dig
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
DOH!
Jag som alltid uttalat det som "BE NI RO" ![]() Man lär sig något nytt varje dag... tack |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag vet inte om de själva är osäkra, eller hur det kom sig, men det här var lite roligt http://www.binero.se/blogg/?p=104
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
haha, underbart dåligt
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
![]() Gratis domän på binero.. klart jag måste ha karlroos.se ! ![]() Jag älskar verkligen Binero men de kan inte göra mycket vinst. Har konto för ett år med 2 domäner och har betalat totalt 49 kr :-D |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det måste väl vara fler än Loopia och Binero som kör?
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är bra att Binero förstått att man måste stimulera nuvarande kunder också inte bara sitta och betala för att få nya kunder som ändå inte vill lägga några stora pengar.
Sådana här satsningar lönar sig nog stort i framtiden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Även om de inte tjänar pengar på det så bygger både Binero och Loopia sitt varumärke och syns ute i media och genom folk som tipsar varandra, det är något som är oerhört värdefullt.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|