FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jaha, man får väl vara utan i år också, va mer sugen på fotoramen iofs! :-)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
USBminneskreditkort kan man hitta på Alibaba och Ebay för under 100:- inkl. frakt. Fotoramar ligger väl fortfarande inte under 1000:-?`
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Om inte jag får något kreditkort-minne byter jag gärna min kassa fotoram mot ett sådant
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
WN är bevakat mot sådana och liknande uttalanden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Förra årets klapp (fotoramen) vart klart roligare. Den lekte jag med i kanske 30 minuter, den här gav 2 minuter nöje ungefär
![]() Missförstå mig inte, jag är inte otacksam, däremot uppskattar jag gesten mer än prylen. mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tycker Affiliator borde göra detsamma!
![]() Affiliator är bäst, ingen protest... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kul liten julklapp ni fick! Får nog införskaffa mig en sådan själv, smidig att ha i plånboken!
Har själv gett upp Adsense sen smart pricing och dollarraset. Undrar ist vad Affiliator ger i julklapp ;-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Administratör
|
Kollade lådan nyss, och där låg en avi med en present från Google.
![]() Detta är första gången jag får present av Google. Lite roligt, men hade ändå velat ha fotoramen.
![]() |
Svara |
|
|