Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Jun 2006
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Jun 2006
|
De här frågorna kommer antaligen ha ett väldigt trivialt svar och jag kommer framstå som en god kandidat till dårhuset.
Saken är den att jag sedan en tid tillbaka är förpassad till Vista efter en datoruppgradering och det mest har väl funkar som det ska utan några jättestora irritationsmoment förrutom två saker.
1. Jag blir fullkomligt galen på vyn i "Den här datorn" som numera innehåller en kolumn till vänster med "mappar" och "favoritlänkar". En kolumn som helt ärligt håller på att driva mig till vansinne men som jag inte lyckats ta bort. Någon som vet hur man döljer den sablans vänsterkolumnen? (Jag skämtar inte när jag säger att den gör mig vansinnig. Den är helt oanvändbar, tar upp plats och jag försöker hela tiden använda den trots att den är oanvändbar och blir irriterad. Att försöka bortse från den har inte funkat för mig.)
2. Jag måste godkänna saker hela tiden. När jag installerar något, när något uppdateras... Ja mest hela tiden vilket kanske var ok i början när jag installerade många nya program men som blivit irriterande nu när jag inte gör det i lika stor utsträckning. Några idéer kring hur man blir av med det?
|