FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Måste säga att jag är väldigt nöjd med hur Tvsajten har utveckalts.
Den sajten och jag hade ett litet speciellt förhållande ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag gillade färgschemat men sen e jag väldigt förtjust i svart + en starkfärg. Nån nämnde likheten med tvplaneten. Själv använder jag alltid tv.nu som är väldigt strippad från övrig information. Alla 3 är ju lika i upplägget men jag vet inte riktigt hur mkt man kan variera sig när det gäller TV-tablå...känns lite begränsat
![]() Poppis i rutan gillar jag, statistkstörd som man är :P Vet inte hur gärna du vill "coppa" funktioner från liknande sidor men jag gillar tv.nu's direktlänk till imdb på ytterligare information om programmen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag gillar det jag ser
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Helt ok, saknar bara en funktion där man kan flytta kanaler efter eget önskemål. ser att man kan göra en favorit tablå det är ok, men jag skulle gärna vilja kunna bestämma själv i vilken ordning kanalerna visas..
Det kanske finns i så fall lite otydligt.... Sedan är topp bannern för stor.. tar för mycket plats när man går in på sidan. Annats tycker jag att sidan ser helt ok ut... kan allt tänka mig att lägga den i favoriterna... En fråga här..... Är inte marknaden mättad på tv sajter??? verkar finnas rätt många nu... GOD JUL & GOTT NYTT |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Lättöverskådlig och bra!
|
||