FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hänvisa användarna till nya produkter för att skapa mer intäkter
* * * * * * * * Jag har fått två tips i AdSense i några månader nu. 1. Adsense for Search ger både funktionalitet och intäkter till din webbplats. 2. Hänvisningar kan ge ökande inkomster för din webbplats. Ettan tror jag är en sån vanlig Google sök-ruta på sidan. Jag har några sidor där det kan vara relevant... Jag ska lägga dit det vid nåt tillfälle. Men tvåan fattar jag inte!!! Länken leder hit och jag vet inte om det fungerar om man inte är inloggad... https://www.google.com/adsense/support/bin/...sui&medium=link Jag undrar, vad är det för hänvisningar som avses!? På två ställen står i kursiv stil: Tips för lyckade hänvisningar för produkter som inte kommer från Google: samt... Bästa tillvägagångssätt för alla typer av hänvisningar Längst ner: Var den här informationen användbar? - Nej! Testa att skriva på svenska och sen be nån som kan läsa att försöka förstå! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Referrals, alltså affiliate länkar?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
men alltså, länken du gav är på svenska!?
och sedan är hänvisningar "knappar" / bilder som gör reklam för en viss produkt och sedan får du oftast betalt för varje köp. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Du kan ju t.ex. välja upp till 15 produkter/categorier som matchar din sida. Det är väl det dom menar med att det ska ge ökade inkomster, när adsense annonserna matchar din sida mycket bättre. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ja, ja, ja... dom skriver på svenska, visst. Men jag fattar inte vad det är dom skriver!
Dom skriver ju så grymt flummigt och ospecificerat!! OK, då ber jag er, visa mig en webbplats med dessa funktioner, för det klarar ju inte goggle av att göra.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är vanliga annonser fast med några vissa annonsörer som tex ger dig betalt för ett lead/sale osv. Alltså inte per klick.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|