FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kör med en Allak från IKEA, och varvar det med att röra mig emellanåt. Mig spelar det ingen roll om stolen är megahyper, jag kan ändå inte sitta mer än någon timme. När jag väl gör det så hänger och flänger jag så mycket att tusentals kronor på ergonomisk sittställning ej nyttjas.
Både över- och underdrifter i fysisk aktivitet leder till kroppens ödeläggelse. Folk med ryggont skulle kanske snarare skaffa sig en räckhäv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Har vi råd i verksamheterna, köper vi gärna kvalitet. Vi har ett konferensmöblemang bestående av åtta höga Oxford-stolar som också ser splitt nya ut, trots 20 års konfererande av troligtvis tusentals människor. Och hade låga Oxford för studenterna i våra klassrum. Det lönar sig köpa kvalitet på lång sikt, så har ni råd rekommenderar jag det varmt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Sitter i en Allak från Ikea hemma och en lite dyrare variant på kontoret för att Allak var slut.
Vi testade värstingstolen "direktör" eller vad den nu hette från Jysk. Vi köpte två och det var ett ständigt pillande med dem i ungefär ett halvår - sen hade båda gått sönder ordentligt. Kinnarps stolar är riktigt trevliga, men det känns som vansinnigt mycket pengar för en stol.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
MacMeckarna® hade på slutet av 80-talet och början på 90-talet låga Oxford-stolar i sina företagsklassrum, dessutom samma skrivbord i svart och stål som Gordon Gecko i Wall Street där ett rör gick upp till en liten stålhylla där datorn (oftast Mac SE/30) stod. Überkoolt på den tiden, du hade älskat det. Men hos N3P utbildar vi entreprenörer som ska kunna sitta på fruktlådor om det behövs. :-) Ett av ledorden i N3Ps utbildning är att alltid låta intäkter komma före utgifter, alltså tjäna pengarna först innan man börjar bryr sig om möbler, kontor, tjänstebilar eller visitkort med vattenstämpel. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|