FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Fungerar Nintendo Wii bra för andra saker än spela, som spela film, surfa, osv?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Du kan säkert stoppa i en skiva som har dessa applikationer eller liknande. Borde finnas något wii-forum dessutom.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Wii är egentligen inte avsedd för film men det finns några mediaservrar som kan streama film till den, t ex http://www.redkawa.com/mediacenters/
Opera finns att ladda ner till Wii, på samma sätt som man laddar ner gamla Nintendo-spel till den. Att dricka bärs och surfa på Youtube med Wii är riktigt trevligt, om än att upplösningen inte är den bästa. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Du kan också titta på fotografier/filmer från digitalkameran.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
En fotnot till det är väl att det inte har hänt än så länge ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har haft wii sedan lanseringen. Ser faktiskt inte varför man skulle välja det framför datorn när man vill surfa/titta på film/maila etc?.
Men för att svara på din fråga, ja det funker. Nej det är inte en ersättare. Spela spel på Wiit istället! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Håller helt klart med. Wii är klockren för spel men något annat skulle jag inte få för mig att använda det till. Finns betydligt bättre maskiner för surf & film
![]()
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tjo!
En kompis till mig köpte sig ett chipat Wii som klarar köra lite extra grejs men kan inte påstå att det är någon höjdare att sitta och surfa, läsa mail och annat på hans 42" plasma. Dock är ett Wii något jag absolut kommer skaffa mig, grymt roligt att leka och spela med på förfester och sådana saker man kommer verkligen in i stämning och nu när nya Guitar Hero kommer till Wii lär det inte bli sämre. Så enligt mig är Nintendos Wii en mer renodlad spelkonsol precis som det Nintendo brukar släppa vilket dom skall ha creds för tycker jag. Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|