FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
"Svenska företag förlorar 50 miljoner kronor i annonsinvesteringar under 2007 därför att kampanjsajter och annonslänkar inte fungerar. Det hävdar företaget Sitescanner efter analys av 3.000 svenska webbplatser."
Källa: Dagens Media
__________________
För dig som söker en domän att köpa |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kan nog bli kostsamt om man gör en annonskampanj på nätet och där webbplatsen ligger nere. Några här som råkat ut för detta?
__________________
För dig som söker en domän att köpa |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vid leverans av CPM kampanjer är det mer regel än undantag att leveransen är skit och inte i enlighet med spec (undantag finns såklart), inget långsiktigt tänk där i regel utan det mesta ses som en one time deal och att annonsköparen aldrig kommer tillbaka ... men har ju inget med om siten ligger nere eller inte att göra. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|