Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Fair försäkringar

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-11-19, 17:58 #1
Kedi Kedi är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2007
Kedi Kedi är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2007
Sex gånger under detta år har ett företag med telefonnummer 0855101288 till min mobil. Enligt en som jag känner går detta telefonnummer till Fair försäkringar. Jag har skrivet ett email till dem och bett dem att sluta ringa till min mobil men fick ett snäsigt svar tillbaks.

Bland annat skrev hon som svarade att min mobil saknar användare trots att min mobil har en användare men jag använder inte min mobil aktivt.

Nu har jag fått nog av detta att de fortsätter ringer trots att jag har bett dem att sluta. Någon här som vet hur man kan få stopp på detta eftersom de tycks ignorera uppmaningen att de inte ska ringa till mig mer?

Mitt ex har också skrivet ett email till dem och bett dem att sluta att ringa till mig men de svarade inte på hans email.
Kedi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-11-19, 18:42 #2
hnn hnn är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Mar 2004
hnn hnn är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Mar 2004
Svara när dom ringer och hör vad dom vill...

Be dom sen fara...

eller...

Ring upp dom och be dom fara
hnn är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-11-19, 21:02 #3
se7ens avatar
se7en se7en är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2004
se7en se7en är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
se7ens avatar

Reg.datum: Nov 2004
nr finns med på register över telefonförsäljare på w ww.leff eboy.com/nummer/. Jag tycker inte att du ska göra som hnn säger. Ring upp växelnr till företaget be om att få prata med någon som är reklamationsansvarig. Var lugn och beskriv problemet för den personen. Det kan vara så att de har problem med deras telefonisystem isf. är det viktigt att det kommer fram från någon. Tala även om att du inte vill bli uppringt fler ggr och har informerat dem om detta skriftligen. Påpeka gärna att du om inte detta uppehör kommer att göra en polisanmälan mot företaget.
se7en är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:24.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017