FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Börjat komma in lite klagomål på att jag ringer runt bekantas vänner, sms osv..
Då jag knappt känner dessa personer har jag varken intresse utav att äga deras nummer varken ringa. Men börjar kännas aningen irriterande när skit kastas på mig i tur, anklagelser. Har ett nummer och ett namn på personen som svarar. Denna person påstår sig inget veta och har inte så mycket att säga. Vart får jag tag på information? Finns inte med på hitta.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
ratsit?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Citat:
Men personen har trätt fram och bett om ursäkt iaf ![]() Läskigt mycket skit och rykten man kan få på sig bara sådär... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Är det bara jag som inte förstår vad du menar med ditt första inlägg? En massa osammanhängde ord..
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Citat:
Aningen grötad text. Vart en person som ringt runt och smsat under mitt namn. Varav det utsatta folket kontaktade mig och frågade vad f*n jag håller på med. Försökte sedan helt enkelt ta reda på vem som ringt runt som mig. Hade ett falskt namn och ett mobilnummer att gå på. ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|