FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Hejsan!
Presentation Det är helt enkelt så att jag har kommit på en riktigt bra idé men jag behöver hjälp av en programmerare. Jag vill inte avslöja inriktningen på det riktigt än men jag kan säga så mycket som att det är en community som ska skapas, vid vidare kontakt kommer jag naturligtvis utveckla det. Själv har jag precis avslutat mina studier inom Grafisk Design i Högskolan Dalarna. Så designbiten kan jag sköta men eftersom jag är usel på programmering så behöver jag hjälp med det. Vad ska communityn innehålla? Det ska innehålla saker som finns i de flesta communitys. Medlemmar Kunna registrera sig och modifiera och skapa sin egen profil, kontakta andra medlemmar Kunna skriva på sin blogg eller kommentera i forum Administratör Kunna övervaka och redigera i forum Kunna porta användare som missköter sig. Det är som sagt de klassiska sakerna men jag vill även ha någon form av betalningstjänst. Vill även ha plats för reklam på ett smidigt sätt. Kvalifikationer Jag vet inte vilka exakta kunskaper man behöver för att kunna bygga en community så ni får kunna vilka koder ni vill, bara ni kan skapa en stilren och funktionell community. Jag bor i Borlänge och det vore trevligt om ni bor hyfsat nära (för personliga träffar) men det är absolut inget krav. Ersättning Först och främst söker jag ett partnerskap, som delägare eller något liknande. Eventuella kriterier för det kan vi ta vid framtida diskussioner. Jag kan även betala för communityn. Vilka summor det kan handla om diskuteras senare. Hoppas det finns intresse för det här där ute. Dra er inte för att kontakta mig vi mail eller PM, vill ha kontakt så fort som möjligt då jag även vill ha sidan uppe så fort det bara går. Med vänlig hälsning Johnny |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|