FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag såg en annons i någon ComputerSweden-tidning idag, om att Spray Mail var dom första i Sverige att erbjuda 1GB utrymme.
Stämmer detta? Såg jag fel? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Korrekt, men jag tror inte det är gratis dock.
edit_ https ://premiummail.spray.se/Europe/Bin/Packs/packs.jsp?typePack=2 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Överkomligt pris (50/mån) med tanke på vad som ingår. Dock imponerer inte 100 adresser i boken... Undrar just hur mycket som kan avsättas för sajt och om PHP/MySQL ingår som det gör i gratiskontot... Kan ju vara något att leka på :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Men Spray har jag inte mycket övers för. Dom kommer med största sannolikhet att smyg höja priset. Och man vill ju ha kvar sin adress....... ordet ockrare passar bra på dom.
Första hade dom ett abonnemang där man fick surfa nästan hur mycket som helst med modem. Det höjde dom snabb............ folk surfade ju mycket, konstigt, eller ![]() Deras ADSL har dom höjt först faktureringsavgiften sedan höjde dom månadsavgiften. (och du som jag var så bytte jag till dom för ett halvår sedan) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() (Modemsurfning blir nått att berätta för barnbarnen...) Det var väl snarare så att de sänkte sitt 100 timmar fri surf till 30 timmar om jag inte mins fel. Nu gle jag ifrån ämnet, förlåt :unsure: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja spray har lite skumma metoder, senast så skulle dom höja avgiften med bredband på typ 30 spänn eller va det var om man inte skaffade dom som förval på telefoni också. Faktura-avgiften skulle också höjas om man inte betalade via autogiro istället.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|