FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej!
Jag har suttit och kodat en jämförelsesite för abonnemang, kontantkort och mobila bredband. Och nu vill jag ha feedback på vad som kan förändras, läggas till osv. Vad för du för uppfattning av sidan första gången du ser den (t ex rörig, förstålig)? http://www.radiostudio.se/samtalspri...age=abonnemang |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ser bra och enkelt ut
Mobilt bredband där var det lite dåligt med hur hastigheterna var det stod i kr. Samt att det inte stod vilka tider det kostade olika.... och vad det kostade utanför dom tiderna. Varför länkade du inte alla länkar genom tradedoubler, alla som du har med har ju program hos TD. Tex. Telia Glocalnet och Parlino genom affiliator.com Edit: På mobilt bredband borde det stå kvällssurfare och Heltidsurfare |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för kritiken Lundmark. Mobilt bredband tycker jag är svårast att dela upp hur man ska skriva ut de. Abonnemang och kontantkort är lättare men som sagt svårare med Mobilt bredband. Den sidan är inte riktigt hundra fixad får klura lite mer hur jag ska göra där.
Tack för kritiken! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ser bra ut, men en sak är lite buggig på Mobilt bredband.
Hastighet ner: "0.384kr" Tror det ska vara Mbit/s istället för kr där :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
19 kr i minuten och per sms med Tele2 snackis låter lite skrämmande hehe.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kommer ej in på sidan!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Tror den har gått live.. testa samtalspris.se
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Okej då vet jag, ser mycket bra ut vill jag bara påminna om
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag använde sidan utan att bekymra mig något över designen vilket är ett bra betyg.
Det skulle finnas direktlänkar till respektive operatör för antingen mer information. Stora tydliga knappar. Det ska vara enkelt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Den var segare än sirap
![]() Sen är jag emot sajter som bara listar sponsrade länkar när dom inte upplyser användarna om det. För mig är det inget annat än en annons-sida. Och självklart är jag partisk. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|