FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tjo!
Presentation Jag har nu kommit till den fasen då jag verkligen vill få igång mitt "drömprojekt" - ReviewMe musikcommunity. Sidan kommer främst att publicera material inom genren Rock, såsom nyheter, artiklar, recensioner, krönikor, skivsläpp, musikfiler, bilder, tävlingar m.m. Dock saknar jag helt kunskap inom programmering och behöver därför hjälp. Beskrivning Som medlem skall man kunna: •Registrera sig och kunna modifiera sin egna profil. •Kommentera nyheter, recensioner och dylikt. •Kontakta andra medlemmar på sidan. Både via PM's och via sidans forum. •Söka på sidan efter medlemmar och publicerat material. •Kontakta adminstratörer via formulär. Som administratör skall man kunna: •Skriva/redigera/ta bort nyheter, artiklar, krönikor samt recensioner. •Censuera kommentarer som skrivs. •Hantera trådar i forumet. T ex redigera/ta bort kommentarer. •Varna samt stänga av medlemmar på bestämd tid. •Ladda upp filer till filarkivet. •Ladda upp samt organisera i galleriet. Vidare utöver detta så ser ni på de två smygtittarna http://www.artmaders.se/rm.png och http://www.artmaders.se/profil.png ungefär vad som skall finnas på sidan. Frågor tas via PM eller mail (Adress finnes längre ner). Deadline Så fort som möjligt egentligen. Dock ser jag absolut helst att sidan är uppe till nyår. Kvalifikationer Du skall antingen bemäsrta PHP, ASP eller ASP.NET mycket väl då du ska klara av att programmera alla delarna på sidan. Du använer MySQL. Ser gärna att du även bemästrar XHTML samt CSS och "finar" till delar av den koden vid behov. Betalning sker helst privat. Ersättning Tyvärr är ej min budget så hög då jag är en ensam privatperson som skall finansiera allt. Dock räknar jag med en del inkomster, genom advertising, då jag ser en stor potential hos sidan. Därför hoppas jag hitta någon som kan nöja sig med ett par tusenlappar, rollen som delägare, en del av de eventuella inkomsterna när sidan väl rullat igång samt att jag gärna, ifall intresse finns, gör dig en gentjänst genom t ex att göra designdelen på en sida åt dig. Dock har du som programmerar även chans att bli en del av det här projektet genom att bli delägare. I sådana fall ser jag gärna att du uppfyller ett eller flera av dessa kriterierna: •Du har ett stort musikintresse, främst inom rockscenen med sub-genre. •Du gillar att skriva och bemästrar det svenska språket. •Du är bra på att leta fram material att skriva om. •Du är aktiv och beredd på att lägga ner ett par timmar i veckan åt sidan. Detta när sidan är i bruk. •Du är van vid bildbehandlingsprogram. •Såklart skall du även vara mogen då du kommer att representera sidan. Ålder spelar ingen roll då jag anser att det är kompetensen som avgör. Är du intresserad vänligen kontakta mig antingen via PM här på sidan eller via mail, gabriel snabela dumfan . net Obs. Ersättingen kan diskuteras i viss mån. Tack på förhand //Gabriel |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|