FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
[/QUOTE]
Jag mailade dig PERSONLIGEN för en timme sedan tillsammans med ärendenummer på mitt supportmail, du kanske kan svara på varför ni inte svarar på supportmail? [/QUOTE] Hej Tyvär så kan mängden mail vara mycket hög på morgonen. Det stämmer att jag fått ditt mail, dock så hade jag inte hunnit läsa det. Detta ber jag om ursäkt för. Jag skall ta reda på varför du inte fått något svar från våran support. Jag återkommer till dig snarast. mvh Mats Simonsson Crystone AB |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Som alltid så händer det enbart saker när man postar det på WN.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
För alla andra som har servrar hos Crystone kan jag tala om hur supportrutinerna ser ut eftersom supportpersonalen själva ej vet detta:
Från Mats@Crystone Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Med deras priser dom tar som konsult så är det mycket dåligt att dom inte kan ha någon tillgänlig direkt.
För samma pris kan du anlita egen konsult med bättre support och snabbare än crystone egna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Förstår inte relevansen |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Flitig postare
|
LÄNGE LEVE WN !! SOM LÖSER ALLA PROBLEM
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|