FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Plast och allt runtom telefonen utan kladd och skador ![]() Hur som helst. Grym telefon. Enda nackdelarna är MMS och ringtonerna. Måste synkas om varje gång för ringtonerna då man kör tredjepart-prog för att kunna lägga in fria signaler. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
(skrivet på min iPhone =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Är inte en HTC Dual Touch bättre ? Ganska innovativt gränssnitt i den, samt att den har allt som iPhone INTE har =)
iPhone känns som att ta 3 år tillbaka i utvecklingen. /Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
För HTC brukar stå för seghet.. inte direkt överdrivna cpuer o så idom.. visst kanske ändrat på sig nu i denna verren.. men men.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Design och kvalitetsmässigt slår iPhone allt! Nu har jag iof inte prövat HTC Touch, men de tidigare modellerna jag har provat har verkligen inte känts stabilt byggda, snarare motsatsen. Snygga eller smidiga skulle jag inte heller kalla dem. Det geniala och otroligt snygga gränssnittet i iPhonen är också i en klass för sig. Till skillnad från övriga smartphones så måste man inte lusläsa en handbok för att lära sig hur man låser upp telefonen, lägger till mailkonton och ansluter till trådlösa nätverk osv. Det enda som verkligen saknas är snabb mobil dataöverföring, men i övrigt är det bara smådetaljer som stör och som enkelt kan åtgärdas i framtida firmwareuppdateringar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har en iPod touch vilket är i stort sätt samma sak fast utan telefon/kamera/sms-funktionerna. Är grymt nöjd med mitt köp och tror inte du blir besviken om du köper en iPhone heller!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Min iPhone bestämmer sig då och då att plötsligt hoppa tillbaka till "huvudmenyn" efter jag t.ex. har startat safari. Detta har iofs. bara inträffat efter att jag har installerat en mängd tredjeparts-program, kanske blir att börja plocka bort och se om det blir stabilare igen. Ingen som upplevt samma sak?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Flitig postare
|
....
.. ... Senast redigerad av nudie den 2010-11-21 klockan 16:23 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Köp en HTC TTYn istället. Förivsso är iPhone intåg på marknaden bra, för då börja det hända något hos Nokia och Ericsson som till dagdatu inte har haft allt för intressat mjukvara sina nallar.
Men vill du ha något som är användbart som arbetesnalle, då ttyn2 bäst. Inbyggd gps, tgb, 3g och everything. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|