FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Har vi inte däremot hört nog av trams om mail och sådant som kommer på vilovägar pga dålig koll. Själva får vi stå vårt kast även om någon byter ut hela ens hemsida mot någon propaganda eller dylikt. Regeringen borde ha bättre rutiner oavsett om det är en blå eller röd regering och hittar man till och med inloggningen till Socialdemokraternas sapnet genom att googla på det, känns det som varsågod hacka mig! Borde ha begränsats med en robots-text.
Dom skulle ju skratta hos polisen om jag kom in och ville göra en anmälan för att min hemsida blivit hackad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det är inte samma sak som "varsågod hacka mig"
Om jag går hemifrån och lämnar dörren olåst och öppen, så är det inte så svårt att göra intrång i mitt hus. Det betyder ändå inte att det är okej. Försäkringsbolaget lär skratta åt mig, men polisen ska ändå hantera min anmälan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det inte det faktum att ledningen för M begärde och fick en utskrift av meddelandet då de fick information om felskicket som fått S att reagera? Inte att ett mejl skickats fel? Fast hur de kan få det till dataintrång vet jag inte?!?!?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|