FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Japp, informera oss!
Märkte själv att det låg nere 06:50 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
WN-klockan verkar gå efter GMT. Det vill säga en timme före svensk tid. Så har den gjort så länge jag kan minnas och varför...? Det vet bara Admin. :-)
Om det är Bineros val av Port 80 som strular till det nu så borde vi kanske se fler webbhotell på knä eftersom de inte är ensamma med webbhotellsverksamhet hos P80...? Det kan ju förstås vara någon Binerospecifik utrustning som däckat...
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vår replikering slutade kl 06.31:30. Jag gissar på elfel igen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jepp, även dns är nere. Har domäner där och de som använder deras dns endast är nere också. Inte bra...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har försökt att ringa jourmobilen i över en timme nu utan resultat. Jag har varit mycket nöjd som kund hos Aleborg=Binero sedan flera år tillbaka och alltid fått superb support. Att de inte ens lämnat ett enkelt meddelande i jourmobilen med lite info om vad som händer ororar mig!!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Enligt Oskar på Binero (kom fram på jourmobilen) verkar de ha blivit utsatta för någon form av attack, men han visste inte så mycket mer just nu än att de jobbade på det för fullt...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Då får vi hålla tummarna för att det snart löser sig...
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har precis pratat med Binero, dom fick smaka på en DOS-attack strax efter fem i morse, borde komma upp snart.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|