FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Känner mig i extremt behov av något litet program likt almanackan som man har i mobilen (iaf sony ericsson). Vill kunna lägga in påminnelser, exempelvis möte, där den plingar till 2 timmar innan mötet. Någon som känner till något sådant litet smidigt instickningsprogram. Har Vista, kanske finns det nått skoj där? Skall vara enkelt att använda och alltid ligga i högerhörnet så man slipper öppna program stup i kvarten... Mvh Jonas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Outlook har ju möjligheterna, i alla fall den versionen som följer med Office.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
iCal fungerar för mig
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Active Desktop Calendar http://www.xemico.com/adc/
Funkar kanonbra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag använder Mozillas Sunbird & Outlook för skilda saker.
Outlook är bäst. Spinner vidare lite på frågan, någon som vet ett kalender/påminnelseprogram med planering av produkter, från beställning av leverantör till leverans till kund? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag kör med outlook synkat till mobilen, båda plingar till när det är dags för möte.
Men å andra sidan fungerar inget plinget om inte outlook är startat vilket är en nackdel, men då pinglar nallen istället. Hittils inte hittat något annat program som smiskar den funktionen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Varför har ingen nämnt Googe Calendar? Gratis SMS-påminnelser, kan det bli bättre?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kör med Google Calender, det finns även add-ons till Thunderbird som heter Lightning och "Provider for Google Calender", så jag hämtar alla saker från google kalender som visas i Thunderbird. Den fungerar på samma sätt som Mozillas Sunbird, fast man behöver inte ett separat program.
Fungerar klockrent, du kan sköta hela kalendern direkt från Thunderbird, dock fungerar inte sms påminnelse från thunderbird utan då måste du ut på google calender direkt. Kanske kommer en uppdatering för det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Helt grymt! |
||