FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan. Jag undrar om ngn har jobbat med webshopen Ubercart baserad på en Drupal plattform? Fungerar det bra? Sökmotorvänligt? Finns det mkt färdiga moduler? Buggar?
Vad är ett skäligt pris för en "Standard ubercart shop"? Anledningen att jag frågar är att min framesbaserade sida www.ericssonstrading.se sjunger på sista versen och skall bytas. Tack på förhand. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Du är ju helt otrolig. I sju av åtta inlägg har du postat en länk till dig själv. Du behöver bara länka till dig själv om det är absolut nödvändigt (och det är det aldrig).
Just nu så framstår du bara som äcklig spammare och det är därför extremt svårt att ta dina frågor på allvar. Du får ursäkta mitt arga påhopp, men jag vill undvika att behöva läsa 20 inlägg till med din länk i, innan någon moderator stänger av dig. :angry: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Gustav, point taken. Tyckte det var relevant i detta fallet då man ser vad jag har idag och kan då ta in det när man kommenterar vad Ubercart klarar av. Ledsen att du tog illa upp, inte min avsikt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Lugna ner er lite. Jag tycker att det är relevant för ett eventuellt svar att kunna se hur det nuvarande systemet fungerar och ser ut.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ingen som har ngn erfarenhet? Mvh Ericsson
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag tro inte det finns särskilt mycket 3:e part moduler till Ubercart , den är säkert SEO vänlig. Men det är allt idag nästa, eller så gör man den SEO vänlig. Problemet är väl att få kortinlösen och sånt att fungera.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Han kan inte ens posta länkar eftersom han är Nykomling med 10 inlägg.
Slakta inte vår nya newbie helt. ![]() Som jag skrev i en annan tråd så fattas det såvitt jag vet färdiga kopplingar till betalväxlar först och främst. Du kan iofs anlita någon som fixar det. Och eftersom det är väldigt ungt projekt kommer det krävas en del pulande och modifieringar för att passa. Då menar jag inte bara utseendemässigt. Finns dock fler moduler att använda nu än innan. Projektet är dock i ALFASTADIET. Dvs. inte ens BETA. Om du har en kritisk affärsverksamhet så skulle jag personligen inte köra med denna lösning ännu. Du riskerar vid eventuella problem, att förlora hela din försäljning om lösningen inte är tillräckligt stabil. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för både försvaret
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag har jobbat en hel del med Ubercart i Drupal och den är inte riktigt stabil än. Den svenska språköversättningen är på gång hos Ubuntus översättare. Så det lär väl dröja ett tag. LJ |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|