Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Webdesigner till Redcats Nordic

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-10-31, 12:40 #1
redcatsnordic redcatsnordic är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Oct 2007
redcatsnordic redcatsnordic är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Oct 2007
Redcats Nordic AB ägs av franska Pinault-Printemps-Redoute, ett av världens ledande handelsföretag. Redcats Nordic har 1200 anställda och en omsättning på 3,2 miljarder kronor. Vi distribuerar över 7 miljoner paket om året till våra kunder i Sverige, Norge, Danmark och Finland.

Vi söker en
Web designer

Vi erbjuder ett stimulerande arbete med att designa Nordens största e-handel.

Arbetsuppgifter:
Du kommer att tillsammans med vår Art Director och övriga Web Designers att arbeta med att utveckla vår e-handelsplattform. Arbetet består också av att designa kommersiella erbjudanden i form av mailings genom att sätta färg och form.

Kvalifikationer:
Vi söker dig med ett par års arbetslivserfarenhet och dokumenterad erfarenhet av grafisk formgivning för webb. Du har mycket goda kunskaper i gränssnittsutveckling som html, java-script och flash. Som person är du en driven lagspelare med ett kommersiellt sinne för e-handel.

Övrigt:
Ansökan skall innehålla arbetsprover på att du är den kreatör vi söker. Tjänsten är tillsvidare med tillsättning enligt överenskommelse.

Upplysningar:
Har du frågor kring tjänsten kan du kontakta Jim Löfgren på telefon: 033-160578. Adressen till vår e-handelssajt är www.ellos.se

Ansök via [email protected] senast 15:e november.
redcatsnordic är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:43.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017