FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har tänkt att skaffa Loopia som webbhotell till en ny hemsida jag å en polare ska bygga.
Vill veta ifall det är ett bra webbhotell eller? Är det bra? Bra och dåligt med webbhotell? Bör jag skaffa loopia eller något annat webbhotell? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Använde Loopia ett tag, men efter att vart tionde mail kom fram så bytade jag, eller vi, till crystone.
Bra med utrymme, mycket trafik, skön kontrollpanel, bra support och sidan har snabb responstid. Kan inte annat än att rekomendera Crystone före Loopia. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Vi har haft några strul men då har supporten allt hjälpt till på Loopia. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag körde Loopia för ett eller två år sedan och jag har ingenting att klaga över när det gäller driften, dock körde jag inget tungt då utan bara lättare script.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Som det kan vara.
![]() För mindre siter rekommenderar jag iaf one.com, billigt och bra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Själv kör jag inga sådana webbhotell utan enbart co-location från Patrikweb (www.patrikweb.net). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
kört loopia i flera år, inga klagomål förutom att dom är lite sega med att uppgradera deras komponenter för ASP
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Loopia har fram till helt nyligen varit dyra i förhållande till utrymme. Har haft konto hos Loopia ett par år och förutom att de blivit lite stelbenta på supporten under det senaste halvåret har det fungerat smärtfritt.
Crystone driftar jag en kunds sida genom och det har fungerat utan stora problem där. Det enda som strulade var uppsägningsförfarandet, men de kanske har ändrat det sen i vintras. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag förstår inte varför de kör på med php4, det finns inga ursäkter längre. Tyvärr av den anledningen som jag avstår från Loopia i dagsläget.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|