FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan,
tänkte sälja min hemsida http://www. internet con fession.com pågrund av brist på intresse. Intresset tappade jag väl egentligen för länge sedan och inga uppdateringar har gjorts på den på väldigt länge. Men ändå verkar besökarantalet öka. Har inte haft någon reklam på den så där finns det inga uppgifter men besökarstatistik finns. ![]() Ja, vad ska jag mer skriva. Ja just det för att späda på priset så måste jag väl skriva att för den "rätte" är detta sidan som kan göra dig till miljonär eller nåt i den stilen. Måste även komma på en ursäkt varför jag säljer sidan trots att den har så otroligt stor potential och då får den ursäkten bli att jag har behöver en kombi då jag nyss skaffat hund. Är det något ni funderar på så är det bara att fråga. Vi får se hur budgivningen går, börja vart ni vill och budgivning sker i tråden eller per PM. Jag håller tråden uppdaterad men nuvarande bud. Har ej F-skatt, överlåteseavgifter står köparen för. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Sidan är programmerad i PHP/MySQL (ej av mig vilket också förklarar varför jag inte kan svara på programmeringsfrågor)
Finns en admin sida där man enkelt kan ändra på bikterna som gjorts och där godkänner man även dom innan de hamnar i sin kategori. Besökaren går in och biktar sig -> Bikten hamnar i Admin där den måste godkännas -> Bikten godkänns eller nekas -> Om godkänd kan den nu ses av andra besökare -> Den hamnar sedan i "Judgementarea" där den kan betygsättas i karma -> Den har sedan chans att bli veckans värsta, månadens värsta och årets värsta, allt detta sköts automatiskt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Nuvarande bud 500:-
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Lägger ett bud på 600 kr.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Budet ligger på 800:- genom PM
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bjuder 1000
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
1100 bjudet på PM
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
deadline?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
1500:- bjudet på PM
Sätter en deadline nu (trodde jag hade gjort det): Sista datum att lägga bud är 31/10 21:00 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
1800:- bjudet.
|
||