FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan
Hur effektivt är det att annonsera på sidor som t.ex Emailadvert.se? Finns det någon här som har provat något liknande? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Inte vad gäller svenska siter, nix!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Beror helt på vilken typ av annonsering det är du tänker dig. Man måste ju tänka på att majoriteten av de som läser epost utskick i Emailadvert bara är ute efter att få betalt. Kan bli rätt mycket spill och onödiga klick... Men om det du ska annonsera för är av samma typ, tjäna pengar eller liknande så kanske det kan funka...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Visst finns det mycke onödiga klicks, men det är fortfarande OTROLIGT effektivt. Email advert har aldrig gjort mig besviken och jag har gjort över 14 utskick med dom i över ett år.
Men som sagt,de är inte riktiga klicks man får, utan mycke klick som inte ens kollar in sidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jo jag förstår att det är mycket onödiga klicks, men har ni sett större skillnad i besöksstatistiken?
Känns lite onödigt att slänga ut några tusen och så får man inte så mycket för det! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vore intressant att se exakt statistik, ökning i % med mera. WN är ju trots allt en mer pålitlig källa än Emailadvert
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Man får runt 2000 klicks för varje utskick. Iaf jag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
VIP
|
Nyckeln är att få riktad epost annonsering. Hitta rätt målgrupp i form av ålder, kön, intressen etc. Kontakta mig ifall du vill ha tips på några nationella och internationella kanaler
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
För att få betalt per läst mail så måste man ju klicka på länken längst ned på mailet. Då blir man direktskickad till annonsörens sida. Så kan man ju kalkylera ut att dom har 2000 "aktiva" medlemmar.
Så med en bra annons kan du nog räkna med just 2000 nya klicks. Om dessa sedan kommer tillbaka till din site är en annan femma. Mvh, Fredrik Carlsson |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|