FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Administratör
|
Saknade kanske en intervju med någon sakkunnig från branchen eller så missade jag det, men annars ett intressant reportage.
Anar lustiga "Order By Fax" T-shirtar i framtiden..
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det var ett mycket bra inslag, men det blev lite negativt för hela branschen tyvärr. Det är riktigt tråkigt att det ska behöva finna skojare som Yreg när det finns seriösa aktörer som verkligen kämpar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Höjdpunkten i programmet är när säljaren säjer till kunden att:
- Vi sköter sökmotorregistreringen och du har ett obegränsat antal sökord att relatera till din sida. Kunden: - Jaha, Vad betyder det? Säljaren: - Du kan lägga upp hur många sökord som helst, och varje gång nån söker då va så.... Kunden: - Typ "röd", så kommer det på min sida? Säljaren: - Ja om du väljer sökordet "röd" då kommer det upp på dig i Google, Yahoo och MSN och du får lägga upp huuuur många sökord som helst. Kunden: - Häftigt! Sen la han till: - Det är väldigt viktigt att jobba med nån som har ett avtal med alla sökmotorerna. Varje år så betalar vi stora pengar till sökmotorerna för att våra kunder ska få en hög träffyta. Det är så mycket humor i detta reportaget att det hade räckt till en ny serie med Killinggänget. ![]() ![]() ![]() Yreg's taleskvinna är inte och leka med heller. Hon ser totalt förskräckt ut när hon ljuger. Patetiskt var ordet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Definerar man inte vilka metoder man använder så går det ju att åstakomma.
Men tillräcklig budget ger jag dig topplatsen på vilka sökord du vill, på sponsrade länkar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
Erbjuder du också obegränsat med sökord för 590 spänn i månaden? ![]() |
||
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Synd att köpare aldrig lär sig att kontrollera den part man ingår avtal med
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Företaget euroIT solutions har börjat kontakta Yregs kunder och erbjuda hjälp med flytt till euroIT efter att avtalet löpt ut hos Yreg. Deras pris är 1800kr/år och bindningstid 1 år. Har ett långt mejl jag kan publicera men vet inte hurvida det är lagligt.
Någon som vet något om det företaget? Något jag undrar är hur de fått tag i Yregs kundregister? <_< http://www.euroitsolutions.se/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||