FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är alltid lika otrevligt när man lämnat en offert till en ev kommande kund och så kommer fråga upp om "varför det är så dyrt" och jämför med den offert de fått från yreg och företag med liknande tillvägagångsätt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Senaste gången jag snackade med en säljare från Yreg så drev jag fortfarande
"knowledge" och efter säljaren kört sitt säljtugg så påtalade jag att.... "Det kanske inte är så smart att ringa och försöka sälja en hemsida till en lite större webbyrå och passade på att tipsa säljaren att googla på yreg och läs lite vad som skrivs om din arbetsgivare och arbetsplats." "Jag vet vad det står" svarade han och påstod allt var lögn och lade på luren i örat! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Har personligen inga erfarenheter av Yreg, men min syster och hennes man har dessvärre.
Min systers man har ett eget litet företag (drivet från hemmet) och en dag ringde dessa Yreg-Svin och erbjöd sina tjänster till företaget "utan kostnad". Min syster svarade eftersom hennes man inte var hemma vid tillfället. Tilläggas ska att hon inte har det minsta att göra med hennes man's företag. För att göra historien kort, så råkade hon väl säga "ja" vid fel tillfälle under samtalet, som hon inte fattade ett dyft om vad det riktigt handlade om. Hon vet knappt vad Google är för nåt.... ![]() Hur som helst så kom det en bekräftelse på "avtalet" med posten efter en tid. Hur kan detta räknas som ett ingånget avtal? Yreg-svinet bad ju inte ens att få prata med företagaren själv......dom tyckte väl att det räckte med att prata med frun..... Yreg's affärsmodell går utan tvekan ut på att luras..... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
|
Citat:
Ungerfär som man gör med andra bluff företag, man ingonera dem. Vet inte hur många "bekrätelse" jag har fått någon skojar företag som hetter infomaster. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Flitig postare
|
mer yreg i nästa veckas uppdrag granskning
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
De kör annonser i gratistidningarna nu, söker säljare
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Flitig postare
|
även tv-spottar i lokal-tv här
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Medlem
|
Yreg och deras affärer kommer visst att vara ett ämne i kvällens (onsdagens) Uppdrag granskning!
http://www.bt.se/edrum.jsp?article=277316 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|