FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vet inte hur jag ska lösa mit problem. Använder PhpBB som forum och där när man öppnar en tråd så har jag adsense annons strax under signaturen om ni förstår hur jag menar. Det borde visas 3 sådana annonser sedan tomt, men hos mig visas det 3 och sedan 3 till där det står "Sidan kan inte hittas" i den framen som är avsedd för google ads
Vad kan jag göra? testade att ändra i koden för adsense, fram och tillbaka, men det blir samma fel hela tiden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
Adsense tillåter väl bara 3 annonsdelar per sida?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Japp, men då brukar de andra vara osynliga om man lägger in fler, och inte att det är trasig iframe som visas.
Dessutom så är det skumma att om det finns 15 inlägg i en tråd så skulle egentligen 3 visas och resten så som jag beskriver uppe, men nu är det så att 3 visas, kommande 3 är trasiga och resten som det ska, alltsp osynliga |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Du får inte ha Adsense mer än 3 gånger och du kan inte förlita dig på att Google stoppar de andra. De accepterar inte att koden finns flera gånger än det som sägs i avtalet (om du inte har fått ett specifikt tillstånd för det få vissa sidor verkar ha fått det).
Det går att lösa så endast de 3 första får adsense i sina signaturer men det är inte kul att modifiera phpbb. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|