FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Jag söker en programmerare som kan hjälpa mig att bygga ett Quiz-system. Alla sidor är redan färdiggjorda i HTML och skall nu alltså programmeras. STRUKTUR Quiz - Start - Gör ditt eget test - Populärast testen - Medlemmens egna sida med testet (virtuell subdomän) För medlemar - Statistik - Ändra profilen - Tipsa kompisar - Ändra mitt test Admin - Godkänn bilder - Godkänn konton - Suspenderade konton - Alla konton - Statistik - Alla e-postadresser Vid intresse kan ni få en länk till HTML-versionen av dessa sidor, kontakta mig då via e-post. Jag har inte satt någon deadline när jag vill att det ska vara klart, utan jag kommer istället att prioritera priset när jag väljer vem som får "kontraktet". Jag vill att vi kommer överens om ett enhetpris för alltihopa. Kunskaper som krävs ASP/ASP.NET MySQL Kunskap om virtuella subdomäner (Wildcard) Grundläggande kunskaper i JavaScript Med fördel har du kunskaper i Ajax Du arbetar hemifrån. F-skattesedel finns. Annonsen kommer att ligga kvar tills tjänsten är tillsatt. Kontakta mig via; E-post: [email protected] Telefon: 0704-18 90 24 Med vänlig hälsning, Tobias Bindemo |
||
![]() |
![]() |
|
|