FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Aftonbladet.se:
Error 503 Service Unavailable Error talking to backend Guru Meditation: XID: 1698771904 Varnish Zanox: Går ej logga in Tradedoubler: Inga rapporter för idag |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
|
Och dessutom gick våran ComHem lina ner precis efter det...
Tur att man har 2 internet ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
IP-only har tydligen lite problem idag, åtminstone i Gbg-området enligt Oderland
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
För en stund sen kom jag inte in på iis.se, det var nåt redirect-problem. Trodde kanske det hade nåt samband med det andra i den här tråden.
Men så plötsligt fungera det, och då visade det sig att dom bytt layout. Hej o hå. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Vi har haft problem på förmiddagen med att vår statistik varit seg men för tillfället bör allt vara online. Vi arbetar hårt för att lösa detta så snabbt som möjligt och beklagar eventuella problem som detta kan ställa till med för er.
Jag tror inte att felet ligger hos oss men om det är något som vi kan hjälpa till med så är det bara att kontakta oss via vår support-mail alternativt slå oss en signal. Vänliga hälsningar, Per zanoxSE www.zanox.se Mail: [email protected] 24h affiliate support: 08-232724 Aktuella program: Ellos, La Redoute, Jamba, StrawberryNET.Com, NetOnNet mfl. Senaste internationella program: http://www.zanox.com/program_news/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Ip-only har haft en del problem senaste dygnet runt gbg, igår så gjorde song bort sig och dödade hela Varberg i säkert 9 timmar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Är det bara jag, eller har det varit ganska mycket krångel på sista tiden?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Citat:
Lite senaste update om vad som hänt: Song dödade hela Varberg i 9h minst. IP-only haft problem i gbg senaste dygnen. Colt dödade hela sitt nät i sverige o världen 2 gånger, 16:e och var nere helt i hela världen en hög timmar och drabbade alla deras kunder. Den 21 dödade Colt hela sin hall i Sth och flertal kundservrar. Även deras nya UPS fungerade inte. Idag verkar interoute läcka en del prefix, även gjorde Labs2 för ett litet tag sedan i Netnod. Den 24:e poffade väl Port80 hela sitt nät en liten stund. Akutelt: Labs2 har problem i sth och drabbar även andra städer som hbg. Är var jag vet och kommer ihåg just nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Våran Com-Hem digital-tv är nere för tillfället. Så sjukt irriterande då jag hade tänkt att se Myggan ikväll
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|