FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vi söker just nu intressanta investeringsförslag.
Är du/ni intresserade utav att sälja er hemsida/verksamhet? Vi söker alla möjliga intressanta affärsideer/hemsidor med olika inriktningar, är ni intresserade skicka iväg ett pm till mig med information kring eran verksamhet och lite kortfattad information så hör vi av oss så snabbt som möjligt. Mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Vilka är ni?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
"berätta om eran verksamhet och lite kortfattad information så" tar vi idéen och bygger den själv.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vi är några personer som jobbar med olika sorters investeringsalternativ, våran budget är relativt stor, dock inga fantasi summor men vi kan betala ganska rejält om säljaren lägger fram bra underlag för att stödja köpet, med detta menar jag att säljaren skall bevisa att tillväxten är positiv och stark samt frekventa besökare, hemsidan/bolaget skall redovisa positivt resultat med mera.
Vi söker speciellt bild/foto arkiv/hemsidor/communitys, som är lätt navigerade samt smarta, smidiga funktioner och väl beprövad teknik. Vi har fått in några intressanta förslag hittills som vi skall gå igenom över helgen. Om ni har tappat orken/lusten att joba vidare med erat projekt så är vi den rätta lösningen. Mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Har ni fått mitt erbjudande?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ert investmentsbolags hemsida leder till en parkerad domän.
Jag är inte helt övertygad om att jag orkar skicka några prospekt faktiskt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Vilka modeller jobbar ni efter? Vi söker saminvesterare till befintligt bolag. Vi har redan ett antal sajter/communities i Sverige och utomlands. Endast intresserade av både kapital och smart money.
Kontakta mig genom PM om det är intressant. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|