FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Mindre webbshop köpes
Krav: Minst 12 månader gammal Statistik för besökare/trafik på sidan Uppgifter om ekonomi/resultat Allt av intresse. Ej köp av helt företag, endast webbshop intressant. Budget: 100k exkl moms Svar i tråd eller via PM. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Är det alltså en färdig webbshop med produkter och kunder du vill köpa, inte en webbshoppslösning för ditt företag och dina produkter?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Korrekt Stefan
Beklagar om jag på nått sätt är otydlig. Vi letar efter en webbshop som är uppe och rullar med kunder och produkter. Inga "nyckelfärdiga" lösningar, utan minst 12 månaders historik. Vi vill ej köpa loss hela företag, utan endast webbshop med tillhörande produkter etc. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vet att den här butiken är tillsalu
http://www.jumbo.se/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack för tips Hamilton,
du vet inte hur jag smidigast kommer i kontakt med dem? Det står inget om försäljning av webshopen på sajten vad jag kan se? Eller beror det på att morgonkaffet inte har hunnit ned än? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
klicka på "Kontakt" i menyn
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Jon A
Absolut skulle det vara det smidigaste (som jag också efterfrågade) men eftersom försäljning ej verkar vara officiell på deras sajt eller liknande så kanske Hamilton sitter på mer info om hur de önskar att bli kontaktade i detta ärende? De kanske föredrar kontakt via förmedlare etc. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hellsing du har PM
|
||