FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag lägger ut några IDN-domäner till försäljning.
Bud tas emot via PM eller direkt i tråden och auktionen håller igång åtminstonde en vecka. Köparen står för överlåtelseavgiften och jag förbehåller mig rätten att inte sälja om jag skulle anse att budet på en domän är för lågt. Alla bud startar på 100:- Framförallt LL-domänerna är jag lite (omotiverat?) svag för, så där hade jag nog tänkt mig aningen högre bud än för de andra i fall jag ska sälja. öc.se öd.se öde.se där.se öf.se åpf.se (Följande sex säljes i paket!) tft-skärm.se tft-skärmar.se tftskärm.se tftskärmar.se plattskärm.se plattskärmar.se förvalta.se husvagnsförmedling.se husvagnsförmedlingen.se stugförmedling.se förmedlingen.se idrottsförening.se idrottsföreningar.se söktoppen.se väster.se västra.se gåing.se spår.se boklådan.se gatukök.se boråsforum.se julstök.se stämning.se sötningsmedel.se stöl.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
100:- bjudet på var och en av följande:
öde.se förvalta.se stugförmedling.se förmedlingen.se idrottsförening.se idrottsföreningar.se spår.se 1000:- bjudet för dessa tre tillsammans (går givetvis bra att i fortsättningen bjuda på enstaka av dem också!) öc.se öd.se öf.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
200:- bjudet på
idrottsförening.se idrottsföreningar.se Slutdatum för auktionen är på onsdag 3/10 23.59! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|