FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Antar att det är .ch som gäller men är det även så att Switch är den enda och rätt källan för .ch-domäner? Någon som vet?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
jag har ett par .ch domäner, jag har reggat dem hos switch och jag har inte hittat nagon annanstans där man kan regga .ch
hälsningar, kasper |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Har du någon erfarenhet av hur Switch är att ha att göra med i jämförelse med hur IIS är i Sverige?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Key Systems´s slutkundssida Domaindiscount24 erbjuder .ch men priset är 29,00 Euro (265 kronor) mot SWITCH egna pris 22,00 Schweiziska franc (122 Svenska kronor).
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Korrenspondens via mail har varit under all kritik, får helt enkelt inga svar. Och då har jag provat från olika adresser. Ärendet gällde tre domäner som jag av misstag stavat fel på del av namnet, och ville markulera ordern. Men som sagt inget svar trots upprepade försök. Så jag bestämde mig för att tillslut inte betala fakturan. Fick påminnelse efter en månad och ett meddelande att domänerna nu avregistrerats pga utebliven betalning. Nu 4-5 månader senare fick jag en påminelse till, där det står att dom kommer gå till domstol om dom inte får betalt.. Vet inte riktigt hur jag skall göra, om det ligger något bakom eller om det bara tomt prat. Eller om man skall krypa till korset och punga upp.. Men då jag även har ett par andra domäner hos Switch, så har faktureringen funkat bra vid de tillfällena och inga problem i övrigt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för svaren.
|
||