FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Medlem
|
Loopia = Loop Interactive
Sedan så vill jag gratulera till ett bra namnbyte och en väldigt snygg hemsida. Jonathan innebär detta att vi nu letar efter en grön bil till nästa PM ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag måste nog sätta mig emot samtliga andra personer här på forumet. Jag tycker att Binero är ett bra namn, men det är synd att ni "slänger" bort ett så bra och välinarbetat varunamn som Aleborg.
Gällande den nya hemsidan så får jag en väldigt bloggaktig känsla och uppfattar tyvärr inte sidan som ett webbhotell. Den gröna färgen tror jag inte är dålig men ni borde försöka strukturera upp sidan på ett annorlunda sätt med en tydligare navigering och mer information då jag har lite svårt att hitta information som kan vara till nytta för en vanlig användare. I övrigt känner jag bara "Vi-kör-en-nästan-rakt-kopiering-av-loopiakonceptet-eftersom-det-gick-så-bra-sist" över hela sidan och alla tjänster och paket. Dock skiljer ni er med bindningstider med mera vilket ni gjort väldigt bra. Dock tycker jag att ni måste hitta en egen stil, inte köra exakt som Loopia (Banner, Domännamnskoncept, Paket, Tilläggstjänster, Supportupplägg och även andra saker) många saker är bra, men jag tror att ni, om ni vill, kan göra det bättre än Loopia, inte bara köra samma koncept. Sammanfattning: Bra namn, men synd att slänga bort Aleborg. Gör sidan med användarvänlig för Svensson med mer information. Gör saker bättre än Loopia, kopiera inte rakt av. Men det är ju vad jag tycker ![]() Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Påminner litegrann om "B-One"
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() Tycker att sidan var sjukt snygg och att namnet var okej. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Måste bara tillägga att jag fick ett e-post från Binero nu där jag faktiskt uppfattar de som att de gör ner sitt nya val av namn:
Citat:
Om jag får ett mail av ett företag som ska ta nya kliv på marknaden. Berätta det för mig i mailet i så fall :P. Jag uppfattade det faktiskt som att Anders tog min tid vilket var det enda han inte ville och bad om ursäkt för. Om han istället berättat för mig hur jäkla bra deras nya avtal är och att deras support nu har öppet på helgen så hade jag faktiskt uppmärksammat det på ett annat sätt. Edit: någon liten stavning |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Binero va nog det bästa namn jag någonsin hört.
Fan att man inte själv kunde komma på det till namntävlingen! :-) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Banned
|
Härligt med billiga domänreggningar, dåligt namn, fin sida, lätt navigerad
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag reggade en domän 8 minuter efter den nya sajten var lanserad. Var jag först?
![]() DNS, Kontoinformation och Kontaktinformation sidorna funkar inte, men det vet ni väl redan..... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tyckte namnet var ganska bra och siten såg helt OK ut. Skapade ett konto och reggade en domän mest för att se hur det funkar, tyvärr kunde jag inte få allt att funka så det blev ett supportärende på direkten. Får se hur det går imorgon
![]() Men generellt sett tycker jag att Bineros tjänst verkar riktigt prisvärd. Använder främst Loopia i dagsläget, vem vet - kanske flyttar man över allt till Binero om det funkar bra? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Aleborg-romantik och Loopia-plagiat åsido, det här är bara början. Att vissa saker känns igen och andra saker känns främmande är inte så konstigt. Rötterna från Aleborg kommer vi aldrig att försumma och erfarenheterna från Loopia är värdefulla likaså. Med Binero sätter vi dock ribban högre än någon annan tidigare. Vi ska inte bara bli marknadsledande, vi ska starta en fucking-jävla revolution (om ni ursäktar svenskan). På samma sätt som vi ser att Internet blir mer användarfokuserat så vill vi även att webbhotellen ska bli mer kundfokuserade. Det är inte längre upp till leverantörerna att diktera villkor och tjänster efter eget behag. Det är upp till oss att lyssna på våra kunder och anpassa oss efter dem. Marknaden är redo för nästa steg, den är redo för Binero. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|