FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har de haft .se domäner för 59:- länge?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Fast sidan var väldigt seg här, kan bero på att de kör allt över https.. märklish.. bättre att lägga bara orderformuläret (om något) över https
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Vill varna lite som ny kund, det såg ut som att du hade sålt webbhotellet och inte ens berättade vem som hade köpt den i mejlet jag fick idag.
Vilket inte var så välkommet efter att Neno såldes till Crystone och problemen som blev då. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gillar det! Riktigt catchy och web 2.0!
Kommer bli riktigt bra där här! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
JonathanS: Man skall ju hinna läsa texten som står i flashbannern på startsidan, sista punkten hinner man inte alltid med, och jag som tycker att jag läser fort... Stackars då alla andra som läser lite saktare...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
|
Siit sysst idé-a!
Bra namn, gillar det. Känns inte direkt likt eniro på något vis. Om inte ett jädrans svängom räknas. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
|
Binero är väl ett bra namn som är brandable om något !?
Jag tyckte det var en ganska ok ordlek: Hit ska kunder komma som vill köpa webbhotell och domäner för billiga pengar.. Billigt + Dinero (Pengar på spanska för den som inte visste) = Binero ~ "Billiga pengar" Namnet säger väl mer än Loopia och Crystone iaf My 50 cents.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
I ärlighetens namn gillade jag både namn och hemsida bättre tidigare. Får en obehaglig bloggkänsla över deta hela. Men men, det är jag
![]() EDIT: Att lägga till dock är att det alltid är roligt med nytt och fräscht, så grattis och lycka till med "ny-starten"! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Yes, äntligen har ni gått ut med namnet och jag slipper tänka på vad jag säger
![]() ![]() |
||