FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Seeeeegt / Långsamt / Medel / Snabbt / Jättesnabbt. Det skulle verkligen uppskattas!
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Svårt att välja mellan snabbt eller jättesnabbt här. Tummen upp!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Klockan är 19.43.
Jag skulle säga att sidan är snabb. Jag sitter på 100mbit/s fiber från BBB. Antar att en sån sak även kan spela in. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Medelsnabbt. Vissa av bilderna tar flera sekunder för att ladda. Inget som skulle få mig att välja en annan site dock (om jag haft tv..).
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Bra verkar gå bättre då.
Nu blir det spännande, nu skall alla kolla vad som är på tv klockan 20:00. Håller tummarna! Om möjligt, reloada gärna en gång och se om det blir markan skillnad när bilderna är "cachade".
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Medel från Spanien.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Går ungefär lika snabbt som vanligt
![]() 20:14 Göteborg Comhem 2Mbit. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
20:40
Snabbt / jättesnabbbt |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Administratör
|
Verkar hålla ihop än, 5 minuter kvar till 21:00. Varit online den kritiska första timmen.
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Administratör
|
Gick bra, höll för över 8 Mbyte/s (65 Mbits/s) och över 2000 requests i sekunden. Utan att lagga.
Pust! Tack för feedbacken!
![]() |
Svara |
|
|