FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
Godmiddag!
Jag har återställningsskivan till Xp och satte in den på min dell dator för att återställa. Det står att jag ska trycka retur för att kunna återställa (installera) men det fungerar ej. Någon som har den blekaste aning vad jag ska göra? Tacksam för svar! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
Det konstiga är att det står tryck ned R för att reparera F3 för att avbryta och retur för att installera.
Men jag kan inte välja något av de. Edit: Stavfel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Ingen som kan? Förlåt för att jag "bumpar" tråden, men jag är desperat
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Trådlös tangentbord? Testa med ett annat.
Testa annan xp-skiva. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur gammal är din delldator ?
Nyare delldatorer har en partion för just åretställning av datorn. Ring dell och kolla. Ha service-taggen redo så går det snabbare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Banned
|
Min dell dator är ca. 4 år
Nej jag har inte trådlöst tagentbord |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har haft samma problem vid ett antal tillfällen när jag ska ha reparerat xp. Problemet har alltid varit att jag har haft antingen ett trådlöst eller USB-tangentbord. Det mest sjuka av allt är att om jag har ett USB-tangentbord av Microsoft så har det alltid fungerat så det beror inte bara på vilken koppling man har utan tangentbordet måste vara tillverkat av rätt tillverkare för att det ska gå att manöverera xp-installationen. prova alltså med ett annat tangentbord och se om det fungerar bättre.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Banned
|
Aj då, det lät inte så bra, har ett usb tagentbord från logitech.
Tror heller inte att jag har ett annat tagentbord =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
jag har ett logitech g15 och det är usb.. sen har jag ett äldre tangentbord när jag sitter med install eller andra dosgrejer.. du kan npg hitta såna överallt och det är nästan så man får betalt för att ta emot dem...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
![]() Edit: Stavfel, vet inte vad det är med mig idag hehe |