Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Iphone - någon som har?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-09-13, 21:08 #1
rd22 rd22 är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2007
rd22 rd22 är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2007
Det har ju passerat ett antal månader sedan Iphones lanserades den där fredagen klockan 00.00 (svensk tid) som kommer gå till historia då Apple presenterade sin första mobiltelefon. Själv har jag icke hunnit köpa mobilen, inte än, men jag funderar på det. Nästan tvungen och göra det. Nu när detta hack som gör att vi svenskar kan använda den som vilken mobiltelefon som helst, ökade suget. Två månader och ännu är jag prylkåt på mobilhelvetet. Hrr.

Nu vänder jag mig till er svenskar som har en Iphone, gärna personer som bor i Sverige, men även folk i staterna. Hur fungerar den för er innan respektive efter hacket? Hur mycket använder ni den? Använder ni samtliga funktioner fullt ut? Något som rent ut sagt suger med telefonen, någon ni vill förbättra? Vad gav du för Iphonen? Köpte du den i USA eller fick du den skickad till Sverige?

Om några dagar hålls det nämligen ett event i London för engelsk press, ett event som jag ser fram emot. Dels för att alltid lika är härligt med events som arrangeras i Europa med anknytning till Apple vilket inte inträffar alltför ota, men dels för att någon fågel viskar mig att ett bestämt datum för lanseringen av Iphone i England (kanske Tyskland samt Frankrike) kommer publiceras offentligt. Men om det inte händer något där, vilket jag ändå tror det gör, så köper jag en från USA.
rd22 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:34.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017