FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vart kan man hitta små kösystem som kul grej. Visst finns det en del skojsajter där det kan finnas?
Jag menar alltså ett sådant där med kölappar och stor fins display att ställa på skrivbordet, sådana man har på affärer och apotek |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
En sökning på ordet "kölapp" gav mig följande sponsrade länk: http://www.rlgruppen.se/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jo, det hittade jag också, men jag menade finns det sådana i leksaksmodell. Jag vill inte betala flera tusen kronor för att köpa ett riktigt, jag vill ha en leksaksmodell, plojgrej eller kalla det vad du vill.
ett begagnat för någon hundralapp går i och för sig också bra, men inte dyrare. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Vad skall du ha det till?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jo, jag jobbar just nu 150 % på mitt dagtidsjobb som egentligen är 75% och tänkte driva lite med min chef och sätta upp ett kösystem vid mitt skrivbord för alla stackare som ska ha mig att göra saker
Löjligt. jag vet, men jag har lessnat på att göra tio saker samtidigt och ha fyra fem personer hängande vid skrivbordet jämt..... så jag tänkte driva lite med hela situationen :-) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Citat:
Numrerade lappar/brickor och sedan något ställ/ask att samla dom i. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ja visst kan jag det men det vore roligare med ett mera riktigt
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Ännu roligare är ju om du bara inte kommer mer till jobbet.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Borde ju finnas ett begagnat att köpa. En sån där äldre med flipp-nummer kan ju inte kosta många kronor. Själv kölapparna går att köpa på de flesta ställen som säljer kontorsmaterial.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |