FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Fick idag ett telefonsamtal ifrån Mats Simonsson på crystone.
Denna kille uppför sig mycket profesionellt och han bad personligen om ursäkt. Hur många gör det igentligen? Om det är någon som kan fixa till crystone supporten så tror jag denna kille är rätt person för det. Mycket trevlig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
då hoppas vi att Mats även tar tag i de övriga bitarna som att uppdatera driftsstatus och ge snabba svar på supportärenden som skickas via deras "supportsystem"
även om problemet löst sig så kan det vara trevligt som utvecklare att få en bekräftelse på att det löst sig så man kan meddela detta till sin kund senast så var det en access databas som blivit skrivskyddad, detta berodde troligen på att sidan flyttats till en annan server. Att göra en sån sak utan att kolla att sidan funkar och istället låta kunden upptäcka detta genom att dennes kunder mailar om att det inte går att registrera sig/ logga in/ skicka orders är i min mening helt förkastligt. Vi vet nu inte hur länge sidan legat nere och hur många orders som kunden missat sidan är nu iaf uppe igen |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|