FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är ju snyggt och så men det känns alldeles för "seriöst" för att vara en humorsida.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tycker, personligen, att en humorsida ska vara ljus samt gärna 3+ färger i en snygg kombination. Att använda enbart grått blir väldigt... trist.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker designen är riktigt bra, jag gillar gråskalan. Den är funktionell och enkel.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tycker designen är riktigt, ryktigt bra, men gråskalan och "sammetskänslan" andas spelsida i min ödmjuka åsikt! Såna här sidor är väl de få undantagen där man får leka med färger, så varför inte satsa på något i stil med Tommy Hilfinger?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej
Detta blir första inlägget för min del, även om jag är en ganska frekvent besökare av wn. Reggade mig för över ett år sedan för att jag hade något att säga just då men på grund av registreringsprocessen så blev det aldrig av. Loggade in i dag och insåg att det finns en hel sektion som inte är tillåten för oregistrerade. Och eftersom roliga video sidor är något som man är inne på nästan dagligen så kanske jag kan ge några synpunkter. Håller med om vad övriga sagt om att färg valet kanske inte är det bästa men annars så tycker jag att designen är riktigt trevlig. "More Media" funktionen: Att man har några random alternativ nedanför videon tycker jag är helt ok. Att man kan kan skrolla fram fler är också helt ok. Men att man bara kan skrolla fram två och en halv ruta till och dessutom i slow motion blir nog normal användaren bara besviken på. Ratingfunktionen: Tycker det är konstigt att man betygsätter med en "slidebar" och själva betyget visas som stjärnor. Ovan för visas ju dessutom 1-5. Dessutom så tror jag att förfarandet, att man måste dra i en "slide" och därefter klick på "vote" kommer att dra ner antalet som röstar (dvs enklare att klicka en gång). (Verkar vara något fel på sliden också, jag lyckas dra upp den till 5 men den registrerar fortfarande 1). View comments: Går det att kommentera? Det finns en "view comments" ganska diskret placerad långt ner på sidan men var finns "add comments"? Personligen så skulle jag placera en "add comments" och en "view comments" i vänstra respektive högra hörnet ovanför videon eller en "Add/view" comments". Tror även det är lämpligt att skriva ut antalet kommentarer efter "comments" då detta troligtvis lockar fler att kolla och skriva kommentarer. Övrigt: Personligen så tror jag att det vore lämpligt att placera en kommenteringsfunktion precis ovanför videon och en rating funktion presis under videon då detta är funktioner som kan få besökaren att känna sig aktiv. Dessutom innebär en sådan placering att användaren inser att dom finns. (dvs normalanvändaren kommer att skrolla tills att han ser videon och skita i restsen) Inser att mina kommentarer kanske kan tyckas ganska negativa så jag vill bara påpeka att jag tycker designen är snygg annars. (Frågan är hur det ser ut när du trycker in CPM reklamen. Lycka till med sidan! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
O va roligt med konstruktiv kritik, underbart!
Angående utseendet och FÄRGER så hade vi en tanke på att det var innehållet som skulle få plats och att utseendet inte skulle ta över intrycken. Men vi får tänka igenom färgvalet =) Att den är mörk är bara en kontrast till dom stora allmänna videoclipsidorna... denna är nischad för humor och vi tänkte att det mörka skulle vara som en kännetecken på att man hittat en *underground* videoclip sida med humor av kvalite=) flummigt men nått i den stilen.. vi får tänka på det oxå =) Tack Luvan för dina kommentarer, alla påpekanden är klockrena.. vi har inte jobbat alls så mycket med utformningen av själva sidan som visar content... men detta är väldigt tacksamt att ha med sig när vi hugger tag i detta! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|