FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag gjorde en omröstning på 99mac:s förstasida med en kort sammanställning om hur dyrt det är med SMS och telefonbetalningar etc. Har fått massor av intressant feedback - ca 250 personer har röstat för sina favoritbetalmetoder etc.
http://99mac.se/vbindex.php?id=408 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Väldigt intressant läsning! Blev dock väldigt förvånad över att det bara var ca 6% som föredrog SMS..
Edit: Förmodar att folk dock inte tog hänsyn till microbetalning vid omröstning/kommentarer, för vem vill betala via CC när det gäller <30kr?
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag misstänkte att det var intressant läsning för alla - därav länken.
Jag blir bara mer och mer sugen på att starta en sajt kallad 99web som handlar om typ sånt här fast med mer diskussioner även om servrar och viss mjukvara (IIS, Apache osv). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Intressant att dom skriver om Telluspay....
Råkade ut för dom förra året... Gick inte att häva köpet eftersom jag hade reggat mig på hemsidan och loggat in i kontrollpanelen eller vad dom kallade det... 3000 spänn i sjön för anslutningsavgiften.... Man ska inte vara trött och nyfiken ![]() Nu kör jag Paynova, billigt och bra... men inte överlägset.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Omröstningen är missvisande. Till exempel måste det vara stora skillnader mellan vad man föredrar vid betalning av stort belopp och vid betalning av litet belopp. "Pappersfaktura med giro" är ju betalning i efterskott och alla andra betalningssätt i omröstningen är förskott - naturligtvis vill man betala i efterskott om det går.
Läs inte in för mycket i det där. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|